Известие

Collapse
No announcement yet.

Шаш и паника.... прегрява кочинaта!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    не знам ,аз оня ден катерих подбалканската че ходих по риби и по Жребчево беше 38 градуса и по черният път си минава 90 градуса колата и се включва перката и си е нормално,аре да я духа вятъра в дижение да с еохлажда допълнително ама не,и другото което е 38 си е жега всичко е нагрято и асфалт и колата и частите по колата,метала е топлопроводим...в задръстване лятото също загряват,абе всички коли загряват,аз смених термостата и си седи на 80 градуса като пътувам и как вляза в града и покарам на по-ниска предавка с бавна скорост и поседя некъде и почва да загрява веднага,всички коли дет съм карал са така.

    Comment


    • #17
      ето моето решение със загряването, като видя че отива над 90 пускам докато са изстуди до 70 и спирам
      Attached Files
      Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщение
        ето моето решение със загряването, като видя че отива над 90 пускам докато са изстуди до 70 и спирам
        Проблема при мен е, че перката си включва на време и върти, но температурата продължава да се покачва. И да сложа ключе няма да се реши проблема.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #19
          Тази вечер май стана ясно откъде е прегряването. Взе да изхвърля водата през капачката докато водата е на 70-80*. На празен ход докато работи видимо се покачва нивото в казанчето, подам ли и газ и задържа, нивото пада и почват да излизат балончета във водата, а пусна ли гаста изведнъж изригва водата и излиза от казанчето.Според мен е спукана глава. Перката се включва през 20-30 секунди и върти доста докато я охлади.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
            Тази вечер май стана ясно откъде е прегряването. Взе да изхвърля водата през капачката докато водата е на 70-80*. На празен ход докато работи видимо се покачва нивото в казанчето, подам ли и газ и задържа, нивото пада и почват да излизат балончета във водата, а пусна ли гаста изведнъж изригва водата и излиза от казанчето.Според мен е спукана глава. Перката се включва през 20-30 секунди и върти доста докато я охлади.
            Сега се зачетох по темата!
            Това с гарнитурата на главата или със самата глава е ясно и не го коментирам. В края на краищата си има много лесен начин да се види, дали е от гарнитура или глава.
            Искам да се спра на друга причина, на която рядко се обръща внимание.
            Понятието е известно като "малък отвор".
            Под тоя знаменател попадат както запушени радиатори, така и щуцери и маркучи по охладителната система, включително и запушвания от лайна по главата. Всъщност, последните са фактор за горене на гарнитури и кривене на глави.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Сега се зачетох по темата!
              Това с гарнитурата на главата или със самата глава е ясно и не го коментирам. В края на краищата си има много лесен начин да се види, дали е от гарнитура или глава.
              Искам да се спра на друга причина, на която рядко се обръща внимание.
              Понятието е известно като "малък отвор".
              Под тоя знаменател попадат както запушени радиатори, така и щуцери и маркучи по охладителната система, включително и запушвания от лайна по главата. Всъщност, последните са фактор за горене на гарнитури и кривене на глави.
              бе тоя двигател е ламя с няколко глави и се слави с това че лесно прегрява. просто му е дошло времето за ревизия.
              точка

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                Тази вечер май стана ясно откъде е прегряването. Взе да изхвърля водата през капачката
                Е ти си го предвиди преди два три дни когато говорихме за морето и палмите .

                Дано я оправиш скоро .
                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                  Е ти си го предвиди преди два три дни когато говорихме за морето и палмите .

                  Дано я оправиш скоро .
                  Просто си знам какво мога да очаквам от нея.
                  Имам 3 стари глави и ако една или две от тях са читави ще я правя.Ако ли не отива за скрап.Въобще няма да се занимавам повече!
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    бе тоя двигател е ламя с няколко глави и се слави с това че лесно прегрява. просто му е дошло времето за ревизия.
                    A на мене ми се очертава път към Велико Търново!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      кога това. я разкажи на лични.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                        Просто си знам какво мога да очаквам от нея.
                        Имам 3 стари глави и ако една или две от тях са читави ще я правя.Ако ли не отива за скрап.Въобще няма да се занимавам повече!
                        Boby имаме ли присъда ?
                        Ще я бъде ли или да търсим друга ?
                        Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                        Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                        Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                          Boby имаме ли присъда ?
                          Ще я бъде ли или да търсим друга ?
                          Чакам днес да ми докарат глвите от проверката за херметичност и след обяд почвам да я събирам. Купих глави от 155 97г. и има много разлики в сравнение с мойте.Шлайфам кобилици, дюзи сменям абе малко промени ще има пък да видиме дали ще заработи( и за колко време).Правя снимки та ще гледаме после.Ако не стане ще търся нова.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #28
                            Има си начин за диагностициране на това точно коя глава е с пукнатина.Аз съм го установявал на не един ВМ след като големите "специалисти" с проверката за херметичност са дали положително заключение.
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #29
                              Вече придобих впечатления от този ремонт.До момента вече 600км двигателя се държи много добре.Върви с лекота, прави ми впечатление, че няма абсолютно никакъв пушек.Настъпвах я на баир пред фаровете на един камион и пушек нямаше никакъв.Температурата варира м/у 80-90*.Ще видя как ще разхода.Надявам се да падне.

                              ---------- Post added at 22:47 ---------- Previous post was at 22:45 ----------

                              Първоначално публикувано от virusalfa Покажи съобщение
                              Има си начин за диагностициране на това точно коя глава е с пукнатина.Аз съм го установявал на не един ВМ след като големите "специалисти" с проверката за херметичност са дали положително заключение.
                              Еми уж при специалист разбиращ от глави на ВМ двигатели ги носих и не са спукани.
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • #30
                                Браво Боби, радвам се, че е станала колата. Дано вече само да те слуша.
                                Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                                Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                                Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                                Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                                Comment

                                Working...
                                X